Először a Mecsekben

Életében először vesz részt a Mecsek Rallye-n a Gulf Racing Team versenyzője Szilágyi Patrik, aki egy hazai navigátort ültet maga mellé Kiskuti Adrián személyében.

Nem sikerült jól Patrik visszatérése, hiszen az új BMW még nem állt készen a versenyzésre, de mindenképpen jó teszt volt számára a Dunakanyar Rally. Az elmúlt hetekben nagyon sok minden történt, az utolsó pillanatban kiderült mi okozhatta fék hibát is. Most Patrik újra megpróbálja, életében először versenyez majd a Mecsekben, ahol a kategória társak hiányában csak jól kell, hogy érezze magát.

„A Dunakanyar után otthon folytatódott a szerelés, hiszen a versenyen nagyon sok technikai probléma jött elő. A kuplung miatt estünk ki, ez orvosoltuk először, visszakerült a kocsiba a régi, jól megszokott szériából átalakított szinterkuplung. A fékekkel nagyon sokat küzdöttünk, nagyon sokat variáltunk, mert az új fékkel sem volt jó. A sok küzdelem után cseréltük ki a munkahengereket is, amiről nem gondoltuk, hogy rosszak. Sokat próbálgattuk, de így sem lett 100%-os. Már látjuk a fényt, sejtjük mi a baj, de lehet, ez már csak a verseny után oldódik meg. A futómű beállításában is sikerült előrébb lépnünk, reméljük a Mecsek Rallye-n már sokkal jobb versenyt futunk” – kezdte a beszélgetést Szilágyi Patrik, majd hozzátette. „Teljesen új verseny lesz ez is számomra, egyszer voltam Pécsen versenyt nézni korábban, amikor az IRC futamot rendezték. Ez valahogy mindig kimaradt az életemből lehet, azért mert ez a verseny van a legtávolabb tőlem, viszont lesz egy helyi navigátorom Kiskuti Adrián személyében, aki remélhetőleg sokat hozzá tud tenni a versenyzésemhez.”

A legnagyobb kihívást lehet nem is az ismeretlen pályák jelentik majd. Az időjósok komoly kánikulát ígérnek a hétvégére, ami mind a versenyzők, mind pedig az autók számára egy nehezítő dolog lehet.

„A 35 fok mellett a nagy harcra biztosan nem kell számítanunk, hiszen Kiss Zsolti és mi leszünk csak a kategóriában. Nem tudom, a többiek merre járnak, vagy mi az oka, hogy nem neveztek, biztosan közre játszik, hogy messze van a verseny. Ennek ellenére Zsoltival jól elleszünk, a Dunakanyaron sokat beszélgettünk. Legyen meg a jó érzés, csak ez számít. Érjünk célba, szerezzünk sok tapasztalatot és tapsoljanak meg a végén, ez a lényeg. Az első nap tapogatózós lesz, a második nap viszont nagyon tetszik, ott lehet a Bmw-vel jókat kocsizni” – zárta a beszélgetést Szilágyi Patrik.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., Infodots Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt.

autosport

Előző cikk

Mozgalmas napok következnek

Következő cikk

Wirtmann nem indul a Mecsek Rallyn